۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟ اندر فواید خاموشی صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی برای خرید گوشت مرغ + ویدئو جولان سکه طلا همچنان در کانال ۴۰ میلیون تومان | حباب سکه تخلیه نشد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی ساخت واحدهای مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور کلید خورد شرایط جدید فروش نقد و اقساطی خودرو پژو پارس + جدول (اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بلیت قطار در دست سه اپلیکیشن پایتخت‌نشین | بیکاری ۲ هزار اپراتور در سراسر کشور تجمع خانه‌های با رهن کمتر از ۱۰۰ میلیون در منطقه رسالت مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌زودی صدور دسته‌چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر قصد خرید طلا دارید بخوانید | پیش‌بینی مهم از بازار طلا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز یازدهمین جلسه حراج سکه طلا از ساعت ۱۲ امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی چهار روز آینده قیمت قطعی و علی الحساب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد | چه کسانی می‌توانند ثبت نام کنند؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | دنا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سالگرد روز سیاه بورس و فرار ۶۶ همتی حقیقی‌ها از بازار! ثبت نام جدید ایران خودرو بدون قرعه کشی با تحویل فوری + جزئیات (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار ارز در پی مخابره پیامی مهم از ریاض و بغداد به تهران (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد | صورت‌حساب گرانی گوشت منتشر شد + جدول
سرخط خبرها

مدرک به دست‌هایی که کار دستشان ندادند!

  • کد خبر: ۱۵۹۲۴۶
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
مدرک به دست‌هایی که کار دستشان ندادند!
طبق آمار مرکز آمار، ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بیکار در کشور داریم که ۴۰ درصد آن‌ها فارغ التحصیل دانشگاه‌ها هستند.

طبق آمار مرکز آمار، ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بیکار در کشور داریم که ۴۰ درصد آن‌ها فارغ التحصیل دانشگاه‌ها هستند.

وزارت علوم: دوستان مرکزِ آمار! شما که نرخ تورم را همیشه کمتر از نرخ محسوس اعلام کرده اید، حالا نمی‌شد این نرخ بیکاری فارغ التحصیلان را هم تخفیف می‌دادید؟

مرکز آمار: اتفاقا ما هم خیلی کمتر از نرخ واقعی اعلام کرده ایم، ولی چه کنیم که حتی بعد از اینکه آف زدیم، باز هم درصد بیکاران دانشگاه خیلی خیلی بالاست.

وزارت آموزش و پرورش: البته این ۴۰ درصد فارغ التحصیل بیکار زیاد هم ناراحت نباشند. همین معلمان دانشگاه رفته را که استخدام شدند ببینید! می‌دانید جان به لبشان می‌کنیم تا حقوقشان واریز شود.

سازمان محیط زیست: حیف این همه درختی که قطع شد و تبدیل به کاغذ و کتاب برای دانشجویان شد، ولی آخرش هم، ۴۰ درصد دانشگاهیان بیکار ماندند.

یک استاد ادبیات: چهارسال عمرشان در دانشگاه تلف شد و آخرش هیچ! احساس می‌کنم باید گفت وقت نه تنها طلا نیست، بلکه در حد یک ورق حلب پاره هم ارزش ندارد.

سازمان غذا و دارو: متأسفانه کنکوری‌ها وقتی در دانشگاه قبول می‌شوند به اطرافیان شیرینی می‌دهند در حالی که نمی‌دانند ممکن است بعدا مدرک داشته باشند، ولی کار نداشته باشند؛ بنابراین از کنکوری‌ها درخواست می‌شود شیرینی ندهند که مضرات فراوانی همانند پوسیدگی دندان ها، آسیب به پوست و دستگاه گوارش دارد.

یک فارغ التحصیل بیکار: اصلا بعد از قبولی کنکور خرما بدهید، با واقعیت تطابق بیشتری دارد.

یک کنکوری: یعنی حتی اگر غول کنکور را شکست دهیم و وارد دانشگاه شویم، باید وارد مرحله بعدی بازی شویم و با غول بیکاری بجنگیم.

یک نفر با قدرت دیدن نیمه پر لیوان: اگر آن ۴۰ درصد دانشجو هم دانشگاه نروند استادان و کارکنان کمتری نیز در دانشگاه خواهند بود بنابراین درست است که ۴۰ درصد بعد از گرفتن مدرک، بیکار خواهند بود، ولی در عوض برای چند نفر به عنوان استاد و کارمند دانشگاه اشتغال زایی انجام شده است.
همچنین چهار سال تحصیل در دانشگاه باعث می‌شود چهار سال دیرتر مطلع شوند بیکار خواهند بود و دیرتر افسردگی بگیرند.

وزارت کار: یک مزیتش این است که ۴۰ درصد دانشجویان، چهار سال دیرتر به جمعیت بیکار کشور اضافه می‌شوند وگرنه نرخ بیکاری از این که هست هم وحشتناک‌تر می‌شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت: بیا! این همه نق می‌زنید که کلاس‌های مجازی به علت سرعت پایین با اختلال روبه روست، ولی خبر ندارید آخرش ممکن است بیکار بمانید.

یک اختلاسگر: حیف این همه پول که صرف دادن وام دانشجویی شد. می‌شد همین پول را هم بالا کشید و بعدش یک لیوان آب بالایش نوشید.

یک کنکوری: من می‌خواستم از شنبه بعد دیگر واقعا شروع کنم به درس خواندن برای کنکور، ولی تمام انگیزه ام گرفته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->